tag:blogger.com,1999:blog-5387434597358464040.post183797011440506277..comments2023-11-03T16:33:04.018+03:00Comments on Traveling Hawk: Comunicarea de marketing si turismulTraveling Hawkhttp://www.blogger.com/profile/05537916238477256361noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-5387434597358464040.post-2622073742916263882010-09-19T23:51:06.840+04:002010-09-19T23:51:06.840+04:00Da, e bine totusi sa reactionam, poate invata si e...Da, e bine totusi sa reactionam, poate invata si ei ceva :)Poate invata ca exista datorita noua.Traveling Hawkhttps://www.blogger.com/profile/05537916238477256361noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5387434597358464040.post-74953322528019564172010-09-19T19:35:45.337+04:002010-09-19T19:35:45.337+04:00Mie mi s-a intamplat la Eforie Sud. Un patron de r...Mie mi s-a intamplat la Eforie Sud. Un patron de restaurant extrem de nepoliticos insista sa ne mutam la o masa mai mica pret de 5 minute, cat asteptam niste prietenii care urmau sa ocupe cele 2 locuri ramase libere.<br /><br />Asa ca l-am lasat cu masa lui si ne-am mutat la o terasa din apropiere.<br />Personajele de genul acesta nu merita nici macar sa te enervezi...Pe termen lung nu au niciodata de castigat. De exemplu, restaurantul respectiv nici nu mai exista.<br /><br />Mi s-a mai intamplat sa imi zica o vanzatoare de la Optica din Sensiblu sa o las in pace cu intrebarile ca a avut o zi proasta.<br />In cazul de fata avusesem si eu o zi proasta, asa ca nu a scapat doar cu ignoranta.:) I-am anuntat si seful...poate gaseste omul o metoda sa o relaxeze ca sa fie politicoasa cu clientii.VertAngehttps://www.blogger.com/profile/15438614028960680749noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5387434597358464040.post-45964452939334307102010-09-18T22:11:28.869+04:002010-09-18T22:11:28.869+04:00Asa mi se pare normal a fi, ca in Japonia.
Compor...Asa mi se pare normal a fi, ca in Japonia.<br /><br />Comportamentul si felul de a vorbi al fiecarei persoane dintr-un magazin, care intra in contact cu clientii, sunt o carte de vizita. Eu una, stiu ca nu voi mai merge intr-un asemenea magazin iar, daca povestesc si altora despre intamplare, s-ar putea ca si acestia sa il ocoleasca. Nu cunoaste principii de marketing acel personaj din Avanos? Se pare ca asa stau lucrurile.Traveling Hawkhttps://www.blogger.com/profile/05537916238477256361noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5387434597358464040.post-26957176457197144952010-09-17T19:12:37.176+04:002010-09-17T19:12:37.176+04:00Eu zic ca dupa viata in Romania (cel putin in part...Eu zic ca dupa viata in Romania (cel putin in partea de Romanie in care am trait eu) eram obisnuita cu astfel de tratamente... Asa ca nu mi-ar fi pasat. Am patit-o in Bucuresti unde na, daca nu arati intr-un anume fel, se poarta cu tine ca si cu un gunoi. Deci ignoram comportamentele astea, e problema lor daca stiu sau nu sa se poarte cu clientii.<br />In Japonia cumperi, nu cumperi, sunt foarte amabili si draguti. Ieri ce-am vizitat cateva locuri prin Nagasaki si te servesc cu produse chiar daca stiu ca nu o sa cumperi... Cel putin asta am vazut ca e eticheta pusa strainilor. Dar tot te imbie si tot iti zambesc si nu-ti arata nimeni usa.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/10476736557208460832noreply@blogger.com