Wednesday, March 2, 2011

Povestiri din Rajahstan 29. Cazare in Udaipur / Stories of Rajahsthan 29. Accommodation in Udaipur

Today's post will be very short. The reason I want to write few lines about Sargam Sadan, our hotel in Udaipur, is his location in the tranquility of the Lake Pichola shore.

A nice touch was the gokhra window, offering us nice views on the lake. It was also the only place were I have seen a lizzard, in the bathroom window. Before I went to India, I read on internet that there are lizzards in all hotel rooms, specially kept to eat the insects.

The views from the roof-top restaurant were breathtaking on evening and in the morning. We had a large panorama over the lake but also over the old city.

Postarea de astazi va fi foarte scurta. Motivul pentru care vreau sa scriu ceva despre Sargam Sadan, locul in care ne-am cazat la Udaipur, este minunata sa asezare, pe malul Lacului Pichola. Este un loc mai retras, foarte linistit, care te predispune la reverie.
Interiorul camerei se aseamana cu cel al altor hoteluri in care am stat. In plus, aceasta a avut o frumoasa fereastra in stil gokhra, asa cum ati vazut si la Bagore Ki Haveli. De la ea am putut admira apusul soarelui.
Inainte de a pleca in India, citisem pe internet ca in camerele de hotel se vad adesea soparle, lasate special acolo pentru a manca insectele. Singurul loc in care am vazut intr-adevar o soparla in hotel a fost geamul de la baie, la Udaipur.
Fiind in Udaipur in noaptea de Ajun a Craciunului, la ora 12 ne-au trezit zgomotele unor focuri de artificii. M-am uitat pe geam si, intr-adevar, ele se profilau frumos pe cerul noptii indiene de undeva, din mijlocul lacului, unde se afla luxosul hotel pentru straini care a aparut si in filmele cu James Bond. A fost o surpriza placuta pe care n-am inregistrat-o insa fotografic fiindca scena desfasurarii era prea indepartata. Dimineata, la receptia hotelului ne-a intampinat un bradut frumos impodobit, alta surpriza...

De la traditionalul restaurant de pe acoperis, atat seara cat si dimineata devreme, la rasarit, ne-au rasfatat frumoasele privelisti pentru care este renumit Udaipurul.

23 comments:

Joop Zand said...

Very good pictures, you make me happy with this images.

greetings, Joop

joo said...

It's like a dream! The seconf photo is awesome:)

cartim said...

Foarte faine sunt imaginile de acolo, Hawky.

Soparle din acelea sau geicko , sorpalite mai micute gasesti si in Seychelles si cam peste tot unde clima este foarte calda.

Imi place ca toate acmerele de hotel prezentate de tine pastreaza stilul arhitectonic specific Indiei.

Tot c ai scris tu pana acum contravie cu ce mi s-a povestit de cineva care a lucrat acolo, desi cred ca era subiectiv omul.

Traveling Hawk said...

Thanks, Joop! I'm glad you liked them.

That windows was very nice, indeed, Joo.

cartim, am stat in general in haveli sau constructii mai noi in stil haveli, asa ca e normal ca au pastrat stilul traditional. Probabil ca exista si alte tipuri de hoteluri.

Nu stiu ce sa zic, cand omul traieste acolo, zi de zi, timp mai indelungat si nu este doar un turist care alege CE sa vada, lucrurile stau, cu siguranta, altfel. Eu prezint lucrurile cu ochi de calator, pentru alti calatori ca mine...

Victor said...

când văd faţada aceea, din prima poză, e clar că uneori suntem foarte, foarte aproape de India, nu Europa...

Traveling Hawk said...

Depinde pe unde le vezi, Victor...cei care le apreciaza sunt, cu siguranta - prin radacini - mai aproape de India...

Randy said...

The views are so amazing. What a lovely place.

Hanjié said...

Love the pic with lizard the best.

Liliana said...

Soparla e cea mai tare! Nu stiam ...

VertAnge said...

Bine ca am aflat despre soparle.:)Daca as fi descoperit una intamplator intr-o camera de hotel, cred ca prima data as tipa de mama focului si abia apoi m-as gandi la scopul sau "insecticid".

Traveling Hawk said...

The location of the hotel in Udaipur was one of the best, Randy, because of the view.

Hajie, I couldn't convince "her" to move a little bit :)

Nici eu, pana n-am citit pe internet - sursa cunoasterii, nowadays - Liliana :)

Traveling Hawk said...

Cu siguranta nu-ti facea nimic, Liliana si era dincolo de sticla, in afara...Oricum, am inchis usa la baie, sa nu ma viziteze noaptea :)

Unknown said...

scurta postarea da' foarte condensata. un rasarit superb, dar mai ales poza cu soparla imi place la nebunie : aceea umbra care se profileaza pe acel suport geometric perfect. super fain.

Traveling Hawk said...

Si mie mi-a placut soparla, pharaonx, mai ales ca isi tinea "degetele" frumos rasfirate :) E ca o miniatura de dinozaur.

VP said...

Quite posh with some spectacular views...

Traveling Hawk said...

May be it looks posh but it was a budget category hotel, VP :)

k.a. photography said...

Imagini superbe si racontarea la fel, pur si simplu ma simt acolo.. :)

Traveling Hawk said...

Ma bucur, Andras, ca reusesc sa las astfel de impresii. Multumesc!