Sunday, July 15, 2012

Arigato, Japonia! 38. Padurea de bambus din Arashiyama / Arigato, Japan! 38. The Arashiyama Bamboo Grove


The rural zone of Arashiyama was developed by the powerful Hata family since the Heian era. The Emperor and the noblemen used to organize pleasure walks here, attracted by the beauty of the place.

The Bamboo Grove begins behind Tenryu-ji and it is an attraction point in Arashiyama even today. Newly wed pairs come to take photos here, as it happened when I was there.

After you pass through this beautiful forest, with a wonderfrul light, you reach Ocho Sansa Villa, and further on a great number of temples.

Zona rurala din Arashiyama a inceput sa fie dezvoltata de catre puternica familie Hata inca din era Heian. Imparatul si nobilimea, atrasi de frumusetea locului, faceau aici lungi plimbari.

Padurea de bambus, care incepe din spatele Templului Tenryu, constituie si astazi un punct de atractie pentru turisti, in orice anotimp. Mai mult chiar, perechi de miri vin sa-si faca fotografii aici, asa cum s-a intamplat si cand am trecut eu pe acolo.

Trecand prin aceasta padure, cu o lumina aparte, ajungi in curand la Ocho Sanso Villa si apoi, rand pe rand, la o multime de temple.
la marginea Templului Tenryu

14 comments:

Adrian L. said...

Cred ca este prima data când pot vedea imagini cu o padure de bambus (m-am întrebat totdeauna cum arata în realitate) în paginile unui blog de turism pe care îl citesc. Iar fotografiile sunt edificatoare (mi-a placut si cuplul de miri japonezi).
Cum apreciati experienta japoneza în raport cu tot ce ati vizitat pâna acum si în special cu locurile din Asia în care ati ajuns (Thailanda, Coreea de Sud, etc)? Va sunt toate la fel de dragi sau pentru unele a existat o slabiciune aparte?

RIZALENIO said...

These bamboo trees look absolutely stellar. Wow!!!

Happy Sunday, my dear friend! :)

Traveling Hawk said...

Multumesc pentru aprecieri, Adrian! E dificil de dat un raspuns scurt.

Mi-e foarte greu sa stabilesc o ierarhie. Japonia si Coreea de Sud isi impart locul I, eu nereusind sa le departajez. Cu o istorie de multe ori comuna, ele sunt foarte asemanatoare in unele privinte dar au si deosebiri. Japonia este o dorinta veche, devenita realitate, iar Coreea de Sud "o slabiciune", cum spui, datorata nenumaratelor seriale si filme vazute, la TV dar mai ales pe internet, care m-au apropiat de cultura lor. Ce "am vazut pe teren" nu a facut decat sa intareasca ce am gandit.

Nu as putea spune ca celelalte nu mi-au placut. Thailanda de Nord, fiindca eu acea zona am vazut-o si nu cea insulara sau cu plaje, m-a impresionat prin temple dar si prin harnicia oamenilor si culktul pentru regele lor, pe care il urmeaza intru totul, trup si suflet.

Nordul Indiei, cu Rajahstanul, a fost o intamplare minunata in viata mea, iar obiectivele istorice din Beijing (atat am vazut doar din China)m-au transportat intr-o lume legendara, careia omenirea ii datoreaza multe.

Cu multi ani in urma, Tbilisi, Erevan si Baku, capitale din Asia Centrala apartinand atunci Uniunii Sovietice, mi-au dezvaluit primele lucruri despre Drumul matasii, care ma fascineaza de atunci. Sper ca, in curand, sa ajung din nou in zona:)

Si, mai aproape de noi Turcia, cu partea ei asiatica este o tara care mi-a produs enorme surprize, atat ca peisaj, cat si ca istorie. Cappadocia este ceva straniu si neobisnuit si mai exista si alte locuri in care sper sa ajung, la fel de atragatoare.

Traveling Hawk said...

Thanks, Rizalenio! I'm sorry my friend I can't leave messages on your blog, but I will next week, when I'll be home for a short time.

Have a great week ahead of you!

Randy said...

The bamboo is nice but not as lovely as the bride.

Traveling Hawk said...

Right, Randy:)

VP said...

I have never seen bamboo like these!

Helma said...

My goodness! What a huge bamboo trees! You see here really. However much fun it that way just to see. A lovely bridal pair :-)

Sincerely, Helma

Traveling Hawk said...

Here, in Europe, we only see the garden bamboo variety but over there, they have real bamboo forests, VP.

Traveling Hawk said...

The bamboo forest is full of light, Helma. It is lovely. And their trunk are so smooth, a very nice structure.

LifeRamblings said...

the bamboo forests look awesome and makes a great backdrop for the bridal pair.

Traveling Hawk said...

Yes, you are right, Life Ramblings.

Kumiko said...

Beautiful pics!
I think these bamboo forests are really romantic.What do you think?
Are there this kind of bamboo forests in Romania?

Traveling Hawk said...

No, Kumiko, we don't have this kind of forest. In our gardens it is another species of bamboo, froze resistant, which is cultivated by some as protective fence. It is more herbaceous and is 3-4 m tall.