Sunday, November 21, 2010

Cazare in Venetia / Accommodation in Venice

Last year, when in Venice I stayed at Hotel Falier. It is a 2 stars only hotel but it is very clean, offers a fairly good buffet breakfast and it is very well positioned. As for the price, it doesn't come cheap at 498 euro for a double, breakfast included, for 3 nights. But it is Venice, after all and in Venice accommodation is expensive! Also for the 1st  and 2nd of May they charge much more, so pay attention when you plan the trip!

Anul trecut am petrecut un weekend prelungit, de 1 mai, la Venetia. Mi-am rezervat cazarea la Hotel Falier, prin booking.com  Este un hotel de doar 2 stele dar care este curat, ofera un breakfast stil bufet satisfacator si, mai presus de orice, este foarte bine pozitionat. Oricum, pentru ca era 1 si 2 mai cazarea a fost mult mai scumpa dar asta patesti daca te lasi pe ultimul moment!  Trei nopti de cazare intr-o camera dubla, cu mic dejun inclus, 498 euro.

Din Piazzale Roma, unde am ajuns cu autobuzul de la aeroport (20-25 minute; un bilet simplu 3 euro, unul dus-intors, 5.50 euro) ne-am folosit de descrierea foarte buna de pe site-ul hotelului. L-am gasit repede, in sestierul (cartierul) San Polo.
 Piazzale Roma
strada pe care se afla hotelul
in fata hotelului
In holul mic unde este receptia se afla si un calculator cu acces la internet, care ne-a fost util.
Urcam la etajul I, unde ni s-a repartizat camera 24. Trecem pe langa locul in care se serveste micul dejun. De sus, privind pe fereastra din hol, vedem o micuta curte interioara a hotelului, unde s-ar putea savura o cafea, dupa amiaza. Camera are TV si aer conditionat dar este foarte mica si mobilierul nu este prea nou. In majoritatea oraselor foarte cautate de turisti (Paris, Londra, Amsterdam) lucrurile stau asa: spatiul este scump! Daca am fi dorit ceva mai luxos, ar fi trebuit sa scoatem mai multi bani din buzunar.
Faptul ca statia de vaporetto din Piazalle Roma este foarte aproape, constituie un atu pe care trebuie sa il luati in calcul cand va ganditi la planificarea excursiei.

15 comments:

VertAnge said...

Cand nu sunt cu masina eu pun pe primul loc pozitia cat mai apropiata de centru sau de mijloacele de transport in comun. Degeaba stam in lux daca pierdem mai mult timp pe drum decat vizitam, nu?

Traveling Hawk said...

Ai dreptate VertAnge! Chiar daca sunt cu masina, de cele mai multe ori o las in parcare la hotel si calatoresc cu mijloacele de transport in comun, sa nu am grija parcarilor, asa ca tot aceleasi elemente primeaza:)

Aliceee Traveler said...

Vecinii mei au fost la 4 stele in centru cu 60 euro/dubla in aprilie. 500 euro mi se pare exagerat pentru 3 nopti 2 stele. Eu nu cred ca l-as fi recomandat

VP said...

I know it's a shame, but I haven't ever been in Venice...

Anonymous said...

Foarte frumos blog. Am sa-l urmaresc cu mare placere.

Traveling Hawk said...

alicee, eu nu l-am recomandat, am spus doar unde am stat eu. In noptile de 1 si 2 mai a fost 200 euro dubla, in 30 aprilie - 98 euro. Venetia este, in general, foarte scumpa la cazare si fiind si sarbatoare si rezervand in ultimul moment, asta s-a intamplat. Oricum, in Europa si inca la Venetia, o dubla cu 60 de euro n-am prea auzit. Poate sa si fost cine stie ce promotie...

Yes, this is a big shame, VP :) People from everywhere are coming to see Venice, giving much money - like it was in my case - and you haven't been there, even for the sake of photography...You should go once!

Teodora, multumesc pentru apreciere :)

LifeRamblings said...

i love Venice. it's such a beautiful and romantic city. i'd love to visit it again.

Traveling Hawk said...

This makes two of us! Still, in the beginning, because I was there twice and it rained both times, I was dissapointed and said I will never go back. But I did and I am glad I did. This time I spent wonderful days there.

joo said...

I was in Venice once, years ago, but it wasn't very successful visit. Looking at your photos I think will chave to go there again (but definitely not on the 1st May!)
Have a nice evening:)

Traveling Hawk said...

Yes, you are right, Joo! Avoid those special days because it is very expensive then.

Aliceee Traveler said...

Nu vreau sa ma contrazic cu tine, dar totusi daca scrii un blog de calatorii ma gandeam ca esti in tema cu preturile la hotelurile din Europa. De obicei nu scriu in necunostinta de cauza asa ca am dat un search pe venere pentru 17-22 dec, chiar inainte de Craciun cand vorba aia, e high sezon si gasesti camera dubla la 2-3 stele cu 40-50 euro ( e drept in Lido sau Murano ) insa cu 60-70 euro gasesti in centrul istoric din Venetia. Take a look
Iar pe site-urile de booking tot timpul gasesti cu 50 euro dubla, in aprope orice oras din Europa si in orice perioada.

George2210 said...

Cel mai scump hotel in care am stat a fost un Hostel din Barcelona, 57 euro dubla.
La Venetia am stat in Mestre la Alla Giustizia, 58 tripla. Dar cred ca e mult mai frumos sa stai pe insula.

Sarah Smith said...

Thanks for sharing this wonderful pictures. Venice is a place which attracts million of people every year. Regards from Venice hotel